تشکر
 
جالب انگیز (انواع مطلب های خواندنی و عکسهای جالب)
 
 

از اینکه از وبلاگ من دارید بازدید میکنید ممنونم من تو این وبلاگ در نظر دارم مطالبی که مورد توجه شما هست رو قرار بدم .

شما میتونید با عضویت در وبلاگ و ثبت ایمیلتون در خبر نامه به صورت کاملا رایگان از امکانات ما استفاده کنید

سعی میکنم روزی یه مطلب بزارم پس هر روز به وبلاگ من سر بزنید در ضمن هر کس مطلب جالبی داشت میتونه برا من بفرسته تا تو وبلاگ قرار بدم

 

من خوشحال میشم با وبلاگ های شما عزیزان تبادل لینک کنم پس شما میتونید از بخش حاشیه ی وبلاگ این کارو طبق راهنمایی انجام بدید

پس شما میتونید از بخش بندی کنار موضوع مورد نظرتونو انتخاب و از مطالب داخل اون استفاده کنید

نظر یادتون نره

ممنونم از همه





نظرات شما عزیزان:

الکسا اس ام اس
ساعت14:23---17 مرداد 1392
www.alexasms.ir
سامانه ارسال پيام الكسا داراي امكاناتي از جمله:مسابقه.نظرسنجی.قرعه کشی.کدخوان.انتقال پیامک.ایمیل پیامک.فیلتر پیامک.ارسال با موبایل.دفترچه تلفن.بانك شماره هاي كشور(اصناف.پزشكان.ادارات.آزمايشگ اهها.كدپستی و...)و...
پشتیبانی آنلاین
دارای6نسخه(در تمامي بسته ها تمامي امكانات فعال است):
1)الکسا1 :22000تومان هر پیام11تومان
2) الکسا2 :45000تومان هر پیام10 تومان
3)الکسا3 68000تومان هر پیام9.5تومان
4)الکسا4 :85000تومان هرپیام9 تومان
5)پنل وبلاگها و وبمسترها15000تومان هرپيام12تومان
6)پنل رایگان هرپیام 113.5 تومان
استفاده از سامانه بمدت یکسال وتمدید سالانه به شرح زیر:
الکسا1 :تمدید100%
الکسا2 :تمدید50%
الکسا3 :تمدید40%
الکسا4 :تمدید30%
پنل وبلاگها:تمديد100%
شماره رند8-14رقمی 1000,3000,5000,خطوط ثابت تهران(021),خطوط ارسال بانام تجاري(امكان نمايش برند)
دريافت پيام رايگان بافعالسازي سامانه
لینک اطلاع رسانی:www.alexasms.ir.loxblog.com
از همه مهمتر نمایندگی هم میدم مستقل برای خودت کارکنی...
خواستی تماس بگیر:09189107952
عباس صادقی


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ


ممسي
ساعت23:58---30 تير 1392
آنچه نادیدنی بود از مردم دنیا دیده ام
اکنون باورم شده آرامش نابینا از چیست
---------------------------------------
سايت عاشقانه ساكار
قشنگترين ابزارهاي زيباساز
قشنگترين متن ها و جملات عاشقانه همراه با عكس هاي مجاز
كد اهنگ هاي تصويري و متن دار با سرعت لود بسيار بالا
...
----------------------------------------
سايت عاشقانه ساكار
www.sacar.ir


dani
ساعت13:55---25 تير 1392
سلام

وب قشنگی داری

راستی بیا تو وبم کد تبلیغات هس بزار تو وبت لطفا اگه خواستی کد بده بزارم تو وبم

راستی کد اونی که اول وبت میاد رو بده لطفا


arash
ساعت12:15---9 خرداد 1392
سلام وب خیلی قشنگی داری واقعا عالیه ....خوشحال میشم به منم سر بزنی مطمئنم مطالبم خیلی به دردت میخورن اگر هم مایل بودی لینکم کن و بهم خبر بده تا لینکت کنم

موج مثبت
ساعت21:27---1 خرداد 1392
سلام
پس نظرت با تبادل لینک چیه؟
حالا که یه بار سرزدی؟
وقتی ثبت کردی به من اعلام کن تا منم ثبت کنم
موفق باشی


مريم گيمز
ساعت20:48---30 ارديبهشت 1392
گيمز لــــــــندgamedanlod.loxblog.com

ehsan
ساعت21:39---23 ارديبهشت 1392
خسته نباشي به منم سربزن باي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 12:55 :: توسط : محمد کریم زاده

درباره وبلاگ
سلام به همه اول اومدنتون به اینجا رو خوش آمد میگم ممنون از این که این وبلاگم دارید یه نگاه هر چند کوچولو میکنید ممنون میشم از بخش بندیای وبلاگ در کادر گوشه همین پایین این نوشته استفاده کنید و یه سر به بخش بندیا بزنید من هر روز مطلب میزارم پس هر روز سر بزنید ممنون از همه
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک و بالا رفتن بازدید شما  ابتدا ما را با عنوان انواع مطلب های خواندنی و جالب و آدرس jalebangize.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1